KOSÁR

TERMÉK VISSZATÉRÉSE


Vásárlástól való elállás

1. A jogi keretek
A fogyasztók indokolás nélküli elállására vonatkozó részletes szabályokat a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20.§-29.§ tartalmazza.
A fogyasztó, a termék fizikai birtokbavételétől számított 14 napon belül jogosult a jelen szerződéstől elállni anélkül, hogy elállási döntését indokolnia kelleneanélkül, hogy a biztosítottaktól eltérő költségek merülnének fel. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli A VISSZATÉRT TERMÉKNEK AZONBAN EREDETI ÁLLAPOTÁBAN KELL LENNIE, ÚGY AHOGYAN KIVOLT KÜLDVE (eredeti csomagolásban, minden tartozékkal, sértetlen címkékkel és a kísérő dokumentumokkal).

2. Kivételek
Nem mondható fel az alábbi termékkategóriák szállítására vonatkozó szerződés:
Fizikai vagy optikai elváltozásokkal, ütésekkel, szilánkokkal, karcolással, vágással, törött varratokkal, anyagtöréssel, foltokkal, hibásan működő cipzárral és egyéb olyan hibákkal rendelkező termékek, amelyek nem megfelelő terméket jeleníthet meg ( nem jelentették esztétikai hibaként a termék kézhezvételét követő első 48 órán belül írásban a contact@smartbalanceshop.hu e-mail címre ). Csere céljából, az új csere-termék kiküldésére akkor kerül sor, miután a visszaküldött terméket visszaküldték és cégünk által át lett vizsgálva legfeljebb 14 napon belül. Nem fogadjuk el visszaküldésre azokat a termékeket amelyek fizikai változást, használati nyomokat, jogosulatlan beavatkozást stb. mutatnak, kizárólag az értékcsökkenés rendszerén keresztül. (a használt/sérült termék esetén kicseréljük azokat az alkatrészeket, amelyek a termék megfelelővé tételéhez szükségesek és felszámoljuk az ehhez való eljáráshoz szükséges javítási díjat. A költségeket a fogyasztó a vásárlás összegéből fizeti, a művelet eredményeként fennmaradó összeget pedig ugyanazon a rendszeren keresztül juttatjuk el a fogyasztóhoz, amelyen keresztül a terméket vásárolta. A cseréből származó alkatrészeket a fogyasztó csak a szállítási díj megfizetése esetén igényelheti, a kicserélt termékekről a cég e-mailben egy számlát mutat be a fogyasztónak a kicserélt tartozékárakkal és bérköltségekkel együtt.)
A fogyasztó által bemutatott vagy egyértelműen személyre szabott termékek visszaküldése
Olyan zárt termékek visszaküldése, amelyeket egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, és amelyeket a fogyasztó felbontott.
A SMART-BALANCE VÁLLALAT NEM VÁLLAL FELELŐSÉGET OLYAN ESETBEN, HA A TERMÉK VISSZAKÜLDÉS( ÉRTÉK MEGTÉRÍTÉS VAGY AKÁR SZERVIZ) ALATT MEGSÉRÜL A HELYTELEN CSOMAGOLÁS MIATT, VAGY HELYTELEN SZÁLLÍTÁSI TÉNYEZŐK MIATT, MINT PÉLDÁÚL A SZÁLLÍTÓ CÉG FIGYELMETLENSÉGE MIATT.
A használt termékek visszaküldését illető érték visszafizetés a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20.§-29.§ alapján megy végbe.

3. Az elállási jog gyakorlása
A fogyasztó a szerződéstől való elállási döntéséről a SMART BALANCE-ot a www.smartbalanceshop.hu weboldalon elérhető visszaküldési űrlap kitöltésével értesíti.
A termék személyesen is visszavihető bármely SMART BALANCE üzletbe.
Az értesítés elküldésétől számított 48 munkaórán belül a vásárló e-mailben megkapja a regisztrációs számot és a benyújtott kérelmével kapcsolatos adatokat.
Az üzletbe visszaküldött termékek esetében a következő lépések szükségesek:
A vásárló a terméket átvételi jegyzőkönyv alapján adja át az üzletben.
Az elfogadásáról/elutasításáról szóló döntést az Online Visszaküldési Osztály hozza meg, miután a terméket megkapta a Központi Raktár.
A vevővel való kommunikáció írásban történik arra az e-mail címre, amelyre az eredeti rendelést leadta.

4. Speciális költségek és díjak a vásárlás lemondása esetén
A visszaküldés szolgáltatáshoz az DPD futárcéget használjuk.
A vevőt terhelő költségek:
A termék visszaküldési és futárköltsége, mely esetben a vevő a termék átvételétől számított 14 napon belül eláll a termék vásárlásától. (14. cikk, 2. pont)
HA A TERMÉK VISSZASZÁLLÍTÁSA UTÁN TÖBBÉ NEM ELADHATÓ ÁLLAPOTBA KERÜL, A TERMÉK EREDETI ÁLLAPOTÁNAK VISSZAÁLLÍTÁSÁÉRT DÍJAT SZÁMÍTANAK FEL(CSAK HA LEHETSÉGES), VAGY AZ ÜGYFÉL VÁLASZTÁSÁRA VISSZASZÁLLÍTJUK A TERMÉKET AZ ÜGYFÉL KÖLTSÉGÉRE. (14. cikk, 3. pont).
Az eladót terhelő költségek:
Olyan termék, amely nem felel meg az eladó ajánlatában szereplő előírásoknak.
Olyan termék, amely nem felel meg a vevő megrendelésében szereplő specifikációknak.
A termék az átvételt követő első 48 órában nem működik, vagy olyan termékek, amelyek az átvételnél sérültek
Megjegyzés (ha a meghibásodást a kézhezvételtől számított 48 órán belül jelentik).

5. Összegek visszafizetése
Az összegek visszatérítésére 14 munkanapon belül kerül sor attól a naptól számított 14 munkanapon belül, amelyen a fogyasztót az eladó a szerződéstől való elállási döntéséről tájékoztatta (13. cikk, 1., 2., 3. és 4. pont)
A 24 cikk 2. és 3 pont. Szerint, az a nap, amelyen a fogyasztó gyakorolja a szerződéstől való elállási jogát, nem kerül figyelembevételre a futamidő számításánál, ha pedig a futamidő utolsó napja munkaszüneti nap, a SMART BALANCE a futamidőt ennek megfelelően meghosszabbítja.